Regulamin serwisu aktywizuj.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin skierowany jest do osób odwiedzających serwis aktywizuj.pl i określa warunki i zasady korzystania z niego.
  2. Właścicielem serwisu jest Fundacja Poland Business Run, z siedzibą: ul. H. Siemiradzkiego 17/2, 31-137 Kraków (zwany dalej „Operator serwisu”).

II. Cel serwisu

Celem serwisu aktywizuj.pl jest:

  1. Aktywizacja i pomoc osobom niepełnosprawnym, polegająca na umieszczaniu ogłoszeń i informacji dotyczących:
    • ofert pracy,
    • niezbędnych informacji na temat możliwych dofinansowań oraz innych form pomocy,
    • ofert rehabilitacji,
    • wydarzeń przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
  2. Oferty umieszczane na stronie aktywizuj.pl mają charakter informacyjny i nie stanowią ofert handlowych w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.

III. Zasady korzystania z serwisu

  1. Do skorzystania z serwisu niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa, obsługująca HTML 5, CSS i JavaScript.
  2. Korzystanie z serwisu nie wymaga utworzenia konta użytkownika.
  3. Za pośrednictwem serwisu aktywizuj.pl nie ma możliwości bezpośredniego kontaktowania się z usługodawcami lub pracodawcami.
  4. Operator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu  strony, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością serwisu z infrastrukturą techniczną użytkownika.
  5. Operator serwisu zastrzega sobie prawo przejściowego zaprzestania świadczenia usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją serwisu,

IV. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies  (tzw. „ciasteczka”), które stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu www.aktywizuj.pl  
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
    • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    • określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
    • Zapamiętania zmiany rozmiaru czcionki i kontrastu
  3. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  4. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  5. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

V. Ochrona danych osobowych

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/6/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poland Business Run. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: Fundacja Poland Business Run, Kraków, ul. Henryka Siemiradzkiego 17/2, 31-137 Kraków, poprzez email: [email protected] lub telefonicznie pod numerem telefonu: 508044014.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować pod adresem: Fundacja Poland Business Run, Kraków, ul. Henryka Siemiradzkiego 17/2, 31-137 Kraków, poprzez email: [email protected]
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    • realizacji przez nas usług strony internetowej – w tym celu przetwarzamy takiej informacje jak: Pani/Pana adres IP, informacje o plikach cookies, dane przeglądarki internetowej z której Pani/Pan korzysta, dane dotyczące aktywności na naszje stronie internetowej, dane dotyczące sesji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    • załatwienia sprawy lub udzielenia Pani/Panu odpowiedzi na pytanie w ramach wysłanej nam wiadomości e-mail – na podstawie udzielonej nam przez Panią/Pana zgody wyrażonej poprzez wyraźnie działanie potwierdzające polegające na wysłaniu do nas wiadomości oraz podanie swoich danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • prowadzenia analiz jakości świadczonych przez nas usług w celu poprawy ich funkcjonalności oraz prowadzenia statystyk korzystania z naszej strony internetowej, za pomocą plików cookies, adresów IP, danych dot. przeglądarki internetowej, aktywności na stronach www oraz sesji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu przetwarzania – bez podania danych osobowych nie będzie możliwa jego realizacja.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, m.in. Krajowa Administracja Skarbowa lub inne organy państwowe.
  6. Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług informatycznych.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Panią/Pana z naszej strony internetowej – w przypadku realizacji usług strony internetowej,
  8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
    • Dostępu do treści swoich danych osobowych – czyli prawo do uzyskania potwierdzenia, czy Administrator przetwarza dane
    • Otrzymania kopii danych osobowych
    • Sprostowania danych osobowych – jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
    • Usunięcia danych osobowych – w sytuacji gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych, zostanie zgłoszony sprzeciw wobec przetwarzania danych lub dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem,
    • Ograniczenia przetwarzania danych osobowych – gdy dane są nieprawidłowe może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych,
    • Przenoszenia danych osobowych – czyli ma Pani/Pan prawo do otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego swoich danych osobowych, dostarczonych administratorowi, oraz ma Pani/Pan prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora, któremu dostarczono te dane osobowe jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny,
    • Sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw
    • Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody,
    • w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. Prawa wymienione  powyżej można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem.
  9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych, jednakże mogą być przekazywane do państw trzecich (m.in. USA) poprzez korzystanie przez Administratora z narzędzi firm mających siedziby lub oddziały poza UE.

VI. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje bezterminowo. Operator serwisu może w każdym czasie z ważnych przyczyn zakończyć świadczenie usług
  2. Operator serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z niżej wskazanych, ważnych przyczyn:
    • jeżeli zmiana regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
    • zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z serwisu, w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z regulaminem,
    •  realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji,
    • wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu serwisu, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach operatora serwisu.

2024

- Wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka Prywatności Regulamin Serwisu