Specjalista/tka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami

Specjalista/tka ds. obsługi klienta w dziale współpracy z serwisami

  • praca zdalna
  • pełen etat
  • 3500 zł brutto, premia

Zakres obowiązków:

  • kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
  • obsługa portali reklamacyjnych producentów
  • weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
  • rejestracja wysłanych odpowiedzi
  • weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
  • prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
  • raportowane do sklepów wykrytych błędów

Od Kandydata/ki oczekujemy:

  • wykształcenia średniego
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 – 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • sprzęt służbowy.

2022

- Wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka Prywatności Regulamin Serwisu