Zakres obowiązków:
- kontakt pisemny/ telefoniczny z dostawcami i serwisami,
- obsługa portali reklamacyjnych producentów
- weryfikacja poprawności zgłoszeń klientów
- rejestracja wysłanych odpowiedzi
- weryfikacja poprawności pisemnych zgłoszeń
- prowadzenie korespondencji z klientem pisemnie/telefonicznie
- raportowane do sklepów wykrytych błędów
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- wykształcenia średniego
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- łatwości formułowania pisemnych odpowiedzi
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9 – 17 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- wynagrodzenie 3500 brutto + premia
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
- sprzęt służbowy.