Firma administrująca budynki wielomieszkaniowe i komercyjne poszukuje pracownika biurowego do obsługi telefonicznej i mailowej klientów oraz pracy biurowej w oparciu o system księgowy pomagający w rozliczaniu budynków.
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta w zakresie maili
- obsługa telefoniczna biura
- uzupełnienie bazy danych
- porządkowanie wpływających dokumentów
- uzgadnianie terminarza działań
- przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja w systemie.
Oczekujemy:
- poprawnego pisania na klawiaturze
- posługiwania się poprawną polszczyzną
- umiejętności kojarzenia faktów dobrej pamięci, systematyki
- kultury osobistej dużej cierpliwości umiejętnej rozmowy z trudnym klientem
- umiejętności pracy w zespole
- umiejętności korzystania z zasobów internetowych mile widziany podstawy księgowości (możliwość przyuczenia).
Aplikacje należy wysyłać na adres: [email protected]