Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
- obsługa klienta w zakresie reklamacji
- przeprowadzanie badania ’Tajemniczy klient’
- wypełnianie ankiet w programie
- uzupełnianie bazy danych.
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych – stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
- dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
- sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
- posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
- analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
- chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
- umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
- szkolenie wprowadzające
Więcej informacji:
https://origen.com.pl/oferta-pracy/?id=MzM4NTNfMF8yNzM2_0