Konsultant telefoniczny

  • cała Polska
  • pełen etat

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
  • obsługa klienta w zakresie reklamacji
  • przeprowadzanie badania ’Tajemniczy klient’
  • wypełnianie ankiet w programie
  • uzupełnianie bazy danych.

Od Kandydata/ki oczekujemy:

  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych – stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
  • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
  • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
  • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
  • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
  • chęci do nauki, samodzielności i odwagi w zadawaniu pytań, jeśli się czegoś nie rozumie
  • umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • szkolenie wprowadzające

Więcej informacji:

https://origen.com.pl/oferta-pracy/?id=MzM4NTNfMF8yNzM2_0

2021

- Wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka Prywatności Regulamin Serwisu