Konsultant/ka ds. obsługi klienta – praca zdalna

Konsultant/ka ds. obsługi klienta – praca zdalna

  • cała Polska
  • pełen etat

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
    – obsłudze zgłoszeń e-mailowych
    – odbieraniu połączeń przychodzących
    – rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
    – wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
    – uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
    – wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
    – wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
  • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

Od Kandydata/ki oczekujemy:

  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych – stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
  • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
  • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
  • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
  • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • szkolenie wprowadzające

2021

- Wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka Prywatności Regulamin Serwisu