Zakres obowiązków:
- telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
– obsłudze zgłoszeń e-mailowych
– odbieraniu połączeń przychodzących
– rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
– wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
– uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
– wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
– wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego - postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych – stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
- dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
- sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
- posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
- analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
- szkolenie wprowadzające