Zakres obowiązków:
- przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
- udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
- przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- wykształcenia średniego
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-19 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- wynagrodzenie 3500 brutto + premia
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
- sprzęt służbowy