Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

  • praca zdalna
  • pełen etat
  • 3500 zł brutto, premia

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie
  • udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu
  • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu

Od Kandydata/ki oczekujemy:

  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • wykształcenia średniego
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
  • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
  • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych
  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 9-19 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
  • wynagrodzenie 3500 brutto + premia
  • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
  • sprzęt służbowy

2022

- Wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka Prywatności Regulamin Serwisu