Zakres obowiązków:
- obsługa klientów polegająca na sprawdzaniu faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową w zakresie:
– porównywania list pacjentów z faktury z rzeczywiście zleconymi kosztami
– porównywania list badań z faktury z rzeczywiście zleconymi badaniami kosztami zgodnych z umowami z podwykonawcami
– rozpisywania kosztów faktury do poszczególnych laboratoriów, - raportowanie problemów
- uzupełnianie danych do przetargów dotyczących symboli badań na podstawie oferty usług laboratoryjnych
- postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych – stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
- sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
- analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin: 7:00 – 17:00 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
- sprzęt służbowy
- szkolenie wprowadzające.